Menu
Your Cart
Με αγορές 20€ δωρεάν τα μεταφορικά

Ματτές Μιχαήλ Ν.

Ματτές Μιχαήλ Ν.

Ο Μιχαήλ Ν. Ματτές σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στη Σχολή Τοπογράφων Μηχανικών (1972-1977) και στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (1977-1981).

Από το 1982 ήταν εγγεγραμμένος στο Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών του ΥΠΕΧΩΔΕ και κατείχε το ανώτερο πτυχίο Μ.Ε.Κ. (Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών Δημοσίων Έργων)
Δ' τάξεως σε όλες τις κατηγορίες έργων.
Από τo 1982 ασκούσε το επάγγελμα του Εργολήπτη Δημοσίων Έργων ατομικά και ως ομόρρυθμο μέλος με την εταιρεία «Τετρακτύς Ο.Ε.» και από το 1993 και μετά ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην εταιρεία «Ελληνικές Κατασκευές Α.Τ.Ε.» η οποία κατείχε πτυχίo κατασκευών Ζ' τάξης σε όλες τις κατηγορίες έργων και στην οποία ήταν ο βασικός μέτοχος.
Στο τέλος του 2001 η εταιρεία «Ελληνικές Κατασκευές Α.Τ.Ε.» συγχωνεύθηκε με την εισηγμένη στο Χ.Α.Α. εταιρεία «ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.» στα πλαίσια των αναμορφώσεων των τεχνικών εταιρειών στην Ελλάδα, του Ομίλου «ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ Α.Ε.», για την απόκτηση του ανώτατου πτυχίου Ζ' τάξεως. Ο Μιχαήλ Ματτές μέσω της συγχώνευσης αυτής απέκτησε πακέτο μετοχών της εταιρείας «ΔΙΕΚΑΤ - Ελληνικές Κατασκευές Α.Τ.Ε.» η οποία δημιουργήθηκε από τον Όμιλο «ΔΙΕΚΑΤ Α.Τ.Ε.» εις αντικατάσταση του Τεχνικού κλάδου της «ΔΙΕΚΑΤ Α.Τ.Ε.» που είχε αποσχισθεί και είχε εισφερθεί στη συγχώνευση του «ΜΟΧΛΟΥ Α.Ε.» και δραστηριοποιείτο σε έργα Οικοδομικά, Υδραυλικά, Οδοποιίας και Λιμενικά με πτυχίο Μ.Ε.Ε.Π. ΣΤ' τάξεως και Κινητής Τηλεφωνίας.
Ο Μιχαήλ Ματτές από το τέλος του 2001 συνεργάστηκε επίσης με την τεχνική εταιρεία «INTRACOM ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε.» του Ομίλου «INTRACOM Α.Ε.» ως σύμβουλος Διοίκησης και ανέλαβε την οργάνωση του τμήματος κατασκευών Δημοσίων 'Έργων της εταιρείας και από το 2004 κατέλαβε στην εταιρεία τη θέση του Γενικού Διευθυντού μέχρι την αποχώρησή του το 2007.
Λόγω της μεγάλης κατασκευαστικής εμπειρίας του και της Διπλωματικής του εργασίας το 1977 στη Σχολή Τοπογράφων Μηχανικών του Ε.Μ.Π. με θέμα το «Αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα Πατρών» η οποία δημοσιεύθηκε σε όλα τα αυτοκινητιστικά περιοδικά της εποχής (4τροχοί, Αuto Express κ.λπ.) τo Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΠΑ τον όρισε μέλος στην επιτροπή μελέτης και αξιολόγησης για την κατασκευή του «Αυτοκινητοδρομίου Ορχομενού» (1991-1993) έργο που εγκαινιάστηκε από τον τότε Πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, η εξέλιξη όμως ανεστάλη λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Από το 1985 ασχολείται ενεργά με τον επαγγελματικό του συνδικαλιστικό φορέα που είναι η Π.Ε.Δ.Μ.Ε.Δ.Ε. (Πανελλήνια Ένωση Διπλωματούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων). Πρώτη φορά εξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης το 1987 επί Προεδρίας Ιωάννου Οικονόμου και μετείχε ως απλό μέλος, το 1990 επανεξελέγη για δύο τριετίες επί Προεδρίας Αντωνίου Σγαρδέλη και κατέλαβε τη θέση του Ταμία της Ένωσης μέχρι και το 1996. Από το 2004 μέχρι και το 2015 που σταμάτησε την επαγγελματική και τη συνδικαλιστική του δραστηριότητα εκλεγόταν στην Αντιπροσωπεία της Ένωσης στη θέση του Προέδρου αυτής.
Από τις αρχές του 2000 μέχρι και το τέλος του 2002 ήταν άμισθος Σύμβουλος του Υφυπουργού Δημοσίων Έργων Νάσου Αλευρά και συνέβαλε ουσιαστικά με τις γνώσεις του και την εμπειρία του στο Νομοθετικό έργο και κυρίως στη σύνταξη του Νόμου 2940/2001 (ΦΕΚ 180/Α/6.8.2001) «Αναπτυξιακά, φορολογικά και θεσμικά κίνητρα για τις επιχειρήσεις του κατασκευαστικού τομέα».
Μυήθηκε στον Ελευθεροτεκτονισμό, τον Απρίλιο του 1980. Διήλθε όλους τους βαθμούς και τα Ύψιστα Τεκτονικά Αξιώματα και σήμερα κατέχει τη θέση του Μεγάλου Διδασκάλου της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος.


Τεκτονικοί στοχασμοί
-10 %
Για να περιγράψουν τη µεταµόρφωση του χοϊκού ανθρώπου σε πνευµατικό, οι αλχηµιστές συνήθιζαν να χρησιµοποιούν τον όρο, V.I.T.R.I.O.L. (Visita Interior..
13,50€ 15,00€
Εμφάνιση 1 έως 1 από 1 (1 Σελ.)